Världens bästa mamma!!

Idag är det studenten för den yngre generationen, jag har sett dom från mitt fönster när dom har åkt förbi och skrikit i sina vagnar. Det väckte gamla minnen från min student.. Både bra och dåliga. Det bästa med dagen var nog ändå när vi sprang ut, lycka att få lämna skolan bakom sig och börja sitt vuxna liv. Men att se dom åka förbi fick mig också att tänka på att jag var sjuk på min egen student, precis som jag är sjuk idag, på deras student..

Verkar som att det har kommit bort en del post för min del (bland annat ett brev från försäkringskassan) så för säkerhetsskull tänkte jag att jag skulle ringa medicin-rehab kliniken för att dubbelkolla så att inte dom också har skickat brev angående när jag får komma dit osv.. Efter många om och men fick jag tag på rätt person och fick veta att jag förmodligen inte skulle få komma dit förens efter semestern, dvs i augusti!! AUGUSTI!!

För ett tag sen ringde läkaren mig och sa att han hade en tid på onsdag! Jag blev både glad och nervös. Jätte nervös! Nu när jag vet vad dom ska göra.. Jag visste att möjligheten fanns, men jag trodde att jag skulle komma lindrigare undan faktiskt.. Det skrämmer mig så otroligt mkt att fara till läkaren, speciellt den här gången.. Jag är helt ärligt rädd för att jag kommer att kräkas på läkaren. Det gjorde jag på tandläkaren en gång. Pinsamt. Nåja, nu slipper jag gå och gruva mig hela sommaren iallafall.. Skönt att göra bort det..? Tur att jag har världens bästa mamma, hon som ställer upp i vått och torrt. Tack för att du finns mamma. Jag älskar dig oändligt mkt!

Nu ska jag gå till tvättstugan.. Min tvättid startar 15.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0