Böcker i mängder

Kom hem för ett tag sen. Tog en promenad till Kvantum för att köpa lite nödvändiga grejer, bland annat lite Yoghurt.. får ju så förbannat ont i magen när jag äter så jag tänkte att det kanske blir lite mildare för magen? Ska testa imorrn och se hur det funkar..  

Hmm.. Ska nog lägga mig i soffan och förtsätta läsa min bok. Läste ut "Mina Hemligheter" igår och började sedan läsa "14 år till salu", riktigt bra böcker. Har snart läst ut den också.. Då ska jag börja på "Såld" tror jag. Jag har läst böcker i mängder sen jag blev sjukskriven, så om någon har förslag på bra böcker är ni mer än välkomna att meddela mig!






Kommentarer
Postat av: nina

SCHNYGG!

2009-06-10 @ 20:07:34
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0