En bild är bättre än tusen ord

Jag ska verkligen inte klaga på Midsommarhelgen. Vi har haft kanon väder, jätte god mat och underbart sällskap, både nya och gamla ansikten. Vet inte hur jag ska beskriva helgen i ord, "en bild är bättre än tusen ord", så därför tänkte jag dela med mig av lite bilder. Tyvärr blev många av dom dåliga pga den starka solen.. men men!



Linnea, Nina och jag
    Memil och Johan efter snurren, haha  Herr S
L, S, N, D&SJag i solen  Johan och Linnea  
Grabbarna körde en omgång  Puss (jag prickade nästan, haha) Korvgrillning i bagarstugan
  Vacker utsikt på kvällen 


 


Kommentarer
Postat av: Ida

myspys! :)

2009-06-23 @ 00:16:40
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-23 @ 00:20:12
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0