Prioriteringar

En klok vän till mig brukar säga "det gäller att prioritera". Det är sååå sant! I vissa stunder känner man sig verkligen oviktig och inte alls prioriterad. Jag förstår inte hur du tänker, eller om du ens tänker överhuvudtaget? Att tjata hjälper inte för man vill ju ändå att det ska komma av egen fri vilja. Man ska inte behöva tvinga någon att prioritera, så funkar det inte.

Helgen har varit helt okej, jag har faktiskt haft jätte kul större delar av den. Tack alla som var med och gjorde detta till en helg som jag kommer minnas väldigt länge! Har tagit massa bilder från i helgen, men ids inte ladda upp utan ni får bara ett smakprov av några bilder..

Jag och Sylvia  Jag och Älsklingen  Jag och Sanna
Bra väder!  Marcus på scenen  Karusell
[Håll muspekaren över bilderna för "bildförklaring"]


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Emma...Fina bilder. tänkte bara höra om jag får ta del av resterande bilderna, vore såå skojj! Ha det bra!

2009-06-29 @ 23:24:40
Postat av: Emma

Självklart, jag kan skicka dom på msn nån dag i veckan :)

2009-06-30 @ 02:25:39
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0