Tjejsnack



M
in bästa Nina har varit här idag! Tjejsnack på hög nivå! Så föbannat kul att du är i Piteå några dagar gumman! Om du bara visste hur saknad du är.. Tur att telefon och internet finns iallafall!

Igår ringde min dietist till mig. Vi pratade om exempel på olika saker jag kan, bör och får äta osv. Hon var hur trevlig som helst, skulle tillochmed skicka hem material på det vi pratat om så jag får lite fler ideér. Alltid bra med lite hjälp på traven. Till hösten gör hon en uppföljning för att se hur det går för mig. Så nu får ni hålla tummarna på att det hjälper!

Jag väntar spänt på cellprovsvaren från undersökningen förra veckan. Det kan ta 2-3 veckor innan dom kommer.. Jag hatar denna eviga väntan. Jag vill ha svart på vitt exakt vad som är fel.

Till helgen är det Kyrkmarknad, jag missade den förra året så i år hade jag tänkt försöka hinna dit en sväng!

Kommentarer
Postat av: nina

åhh du underbara! :D Det är sånna som du som gör det lätt att komma hem och njuta av tiden här! Tiden går fort när man har kul. Tack för några härliga surrtimmar gumms! Du är bäst!

2009-06-24 @ 01:24:46
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0