Tävlingsmänniska eller dålig förlorare?

6 Juni 2009 - Sverige's Nationaldag idag. Planerna blev inte riktigt som jag hade tänkt, eller som vi hade tänkt. Inget sms kom, så jag antar att det inte blev någon uppvisning att fara och kolla på? Lite tråkigt då jag på nå vänster hade sett fram emot det. Jag tror också att du känner dig stolt när du får visa upp vad du kan och vad du mer eller mindre brinner för.

Gårdagen var riktigt trevlig. Jag och älsklingen vaknade kring 10-tiden, då gjorde vi oss klara, gick ut till bilen och körde först till i19 i ett försök att byta ut kängorna, men förrådet var stängt trots att det stod att det skulle vara öppet!? Knas. Iallafall så for vi på stan, fixade en kabel från datorn till tvn, systemet, presentkort och sen handlade vi. Memil lagade både lunch och middag medans jag fick vila. Sötnos. Vi spelade nå racingspel på datorn, haha. Jag blir så jävla arg då det inte går som jag vill.. Antingen kan man säga att jag är en riktig tävlingsmänniska eller en dålig förlorare, jag satsar på det förstnämnda då det låter bättre, haha!

Nina, jag har goda nyheter till dig! Jag väntar på ditt samtal ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0