Studsbollar

Jag vet inte vad jag ska skriva. Antingen är mitt huvud helt tomt idag, eller så är det så många tankar så att jag inte vet vars jag ska börja då den ena tanken överröstar den andra. Det har varit en dålig vecka än så länge. Min mage och min trötthet vill verkligen inte ge sig. Det är som att det till och från har varit värre än någonsin de senaste dagarna. Jag vill bara lägga mig under täcket och gråta hur ont det tar ibland (vilket också har hänt..). Jag hoppas verkligen att jag snart får en tid från remissen som läkaren gjorde..


Sötnosen min.
Alice fick 3 studsbollar av mormor Lena idag.
Hon springer, hoppar och busar så hon blir helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0