Stolt flickvän!

Det blev en uppvisning igår iallafall. Jag hade fått informationen om att den skulle vara kring 11 - 12 tiden, men den blev framflyttad till 14.30. Antar att det var pga vädret (det började spöregna och hagla) som dom inte kom förens 14.50. Jag tog några bilder och filmade både ingångsmarschen, utgångsmarschen och lite däremellan. Jag var en stolt flickvän igår!
Ser ni vars Memil är på bild 2?

 


Efter uppvisningen gick jag hem och fortsatte med middagen, smördegsinbakad fläskfilé med sallad. Innan maten var klar hann vi fara och hjälpa Peter med att flytta 3 bilar. Jag fick åka traktor för första gången på flera år! Skit kul! Dessutom jätte härligt att få komma ut lite, då jag mest bara suttit inne hemma senaste tiden.. Hursomhaver, bilarna vi flyttade hade stått där i ungefär 10 år, haha. Det var reservdelsbilar som jag förstod det. Första bilen vi flyttade var inte hel någonstans. Andra bilen var rätt okej. Tredje bilen var vi tvugna att bogsera baklänges då ena bakhjulet inte alls fungerade som det skulle.

Instumentbärdan på bil 1  Bil 2, bogserad av traktorn  Bil 3, bogserad baklänges med Memil i som sitter, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0