Riktig verklighet?

Mamma ringde och väckte mig imorse, jag var tvungen att fara och lämna läkarintyget på jobbet, skriva ut tidrapport och kolla på schemat för juli. Sen for vi och handlade, behövde fylla på både kylen och min lilla gömma i klädkammaren, haha.

Om jag har tur blir det frissa imorrn, så får jag fixa håret! Hoppas det går att få den färg som jag vill ha, vad det blir för frisyr vet jag inte än.. Men det blir väl ungefär som vanligt, topparna och uppklippt. Jag har ju mina planer på vad som händer till hösten med håret om allt går som jag vill! ;D

På tal om hösten.. Jag är nervös. Dels för skolan - om man kommer in eller inte, men även för framtiden - Vi. När, var och hur är frågor som snurrar runt, runt i mitt huvud, både på gott och ont. Detta händer självklart speciellt på natten när jag ska försöka sova.. Känns som att drömmen om en riktig verklighet bara kommer närmare och närmare. Det finns dock så otroligt många men, om och kansken med i bilden. Man kan bli knäpp för mindre. Jag har mina drömmar, mina mål. För tillfället kan jag inte göra mkt annat än att hoppas. Jag spricker snart av längtan!


Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad du är produktiv Emma! Du fixar ju med allt på en gång :)

Åh hade också velat fixa håret. Få det mer somrigt men jag har inte tid förrän 9 juli =/ suck..

2009-06-24 @ 19:02:16
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0