Klockan

Jag tänkte vara duktig och lägga mig tidigt igår. Gick och la mig kring 23 tiden. Vred och vände på mig. Gick på toa. Drack vatten. Kollade på klockan: 01.10. Jippie.. Gick inte så jävla bra att somna, trots mina tappra försök. Men tillslut somnade jag. Vaknade, kollade på klockan; 07.10. Därefter vaknade jag minst 1 gång i halvtimmen av rädsla för att försova mig.

Är jätte trött nu. Är van att sova middag, men istället sitter man på jobbet. Har lunch. Åt lite yoghurt, nästan det enda jag kan äta utan att få så där otroligt ont i magen.. Har med mig en varmakoppen, men jag vill inte utmana ödet. Blev en yoghurt till frukost också.. Åhh.. Trött och yr är ingen bra kombination. Jag biter ihop. "Bara" 5 timmar kvar tills jag får gå hem. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0