"Vem va det som kasta"?!

Helgen är över, den blev verkligen inte som planerad, det är allt jag tänker säga!

Laget + Jag
Laget och jag på brännbollen.
Bästa namnet hade nog detta lag:
"Vem va det som kasta"?!

Brännbollen var dock rätt trevligt, laget kom till final men förlorade tyvärr den. Bra jobbat iallafall av alla er som spelade! Själv satt jag på sidan och solade, funderade och försökte se om domarna var rättvisa. Dels för att jag inte tycker om att spela brännboll, men även för att jag inte vill överanstränga mig.

Tankarna snurrar som vanligt fram och tillbaka.. det verkar som att vi sakta men säkert hittar en lösning iallafall.. Ajja, jag ska lämna dom tankarna för kvällen, försöka iallafall. Big Brother börjar nu, någon mer än jag som är fast i serien? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0