An ocean, a lake..

"An ocean, a lake I need a place to drown"




Jag och tjejerna har varit ute och busat lite i veckan. Tjejerna ville fara och bada, så då drog vi till Grönan. Jag fick vara fotograf för kvällen då jag inte vågar bada med rädsla för att immunförsvaret kommer att krascha.. och på måndag ska jag börja om att jobba, 50%. Hoppas det funkar den här gången, börjar bli så otroligt rastlös av att gå hemma så det finns inte ord för det.

Förutom att vara på Grönan for vi runt i olika lekparker och blev som barn på nytt, vi har åkt massa bil fram och tillbaka och hunnit sola på stranden på Havsbadet. En riktigt bra vecka. Igår var jag hemma och vilade hela dagen, jag behövde det verkligen. Gjorde inte många knop då vill jag lova!

Idag kommer min älskling hit! Vi har inte speciellt mkt planerat för helgen, som vi sa igår blir det en ordentlig mys helg då vi inte har varit "ensamma" på drygt 1 månad.. Det är inte som så att jag har något emot att ha någon av våra vänner med oss, men ibland behöver man bara få rå om varandra. Speciellt när man lever i ett distansförhållande. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är så länge kvar nu.. Spänningen stiger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0