Raggare

Imperialen

Vi hade det riktigt trevligt igår. Ovanför ser ni "Guldis". Vi skulle ta en genväg, men det blev en senväg, vi körde fel med ungefär 5 mil. Haha! Vi grillade korv, tittade på vattnet (Storforsen), drack skumpa och hade allmännt mys. Sen på kvällen när jag och Memil var påväg tillbaka till Piteå i den extremt snygga, gröna Volvon fick jag ett mysko samtal om att köpa renar. Klockrent! Jag hade på mig raggar-jeansen som jag fått av älsklingens mamma. Dom matchar bilen, haha!

Jag vid Storforsen  Mys bredvid bilen medans raggarna köpte korv :)  Underbart utsikt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men grilla korv där är inte helt fel :)



Så hur länge har du och karln varit tillsammans?

Och hur träffades ni? :)

2009-07-19 @ 19:01:15
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0