Preliminära Besked?

Preliminära beskedet kom idag, enligt det KOM JAG IN!! Det är blandade känslor, jag är så förbannat glad att jag faktiskt tog mig in att ord kan inte beskriva det! Att min älskling dessutom tog sig in på sin utbildning är helt underbart! Snacka om dubbel lycka! Samtidigt finns det något som oroar mig sååå mkt.. Planerna vi hade om att ÄNTLIGEN bli sambos kanske måste skjutas fram YTTERLIGARE 1 år?! Vi kanske inte har möjlighet att göra det förens nästa sommar och inte efter nyår som var planen från början..? Åhh.. Tanken på att behöva ändra datum IGEN får det att tåras i  mina ögon.. Jobbigt läge säger jag bara.. Det är nog lite som låten säger: "The path that you chose has got highs, has got lows, but it's never what you have in mind". Ajja, jag ska försöka att inte gräva ner mig i detaljer. Ingenting är ju säkert än. Vi måste kolla upp vilka möjligheter vi har helt enkelt!

Imorgon är planerna stora! Imorgon ska jag fira! Glömma alla bekymmer och vara den lyckligaste Emma jag kan vara!


Vi firar dagen med en brygga från Boden Alive! ;D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja det har hänt lite grann sen sist vi träffades,

inte så konstigt egentligen för det är väl nästan fem år sen..

Oj vad längesen alltså!

Med mig är det bara bra, myser med min lillkorv mest hela dagarna :)

Hur har du det nu? Och vars bor du?

Många frågor men hittar dom inte i huvudet haha

2009-07-11 @ 19:48:10
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men gud vad roligt! :)

Det är ju nära mellan Boden och Lule så du skulle väl kunna bo där på heltid? :)



Nej jag bor i Kiruna nu haha, har bott här lite mer än ett år nu men jag har även bott utanför Karlstad nästan ett år.

Försöker övertala min sambo att vi ska ta vårat pick och pack och flytta :)

2009-07-13 @ 15:31:17
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0