Peppad

Lägenheten är uppsagd. Jag har sagt upp mig. Läkaren pratade jag med imorse. Försäkringskassan har jag pratat med på eftermiddagen. LuleBo har jag också pratat med. Resan till Lycksele är ordnad. Guuud så skönt! Nu har jag bara kvar att wooka lite kyckling.

Det känns lite konstigt att veta att snart har jag ingen egen lägenhet längre, att snart har jag inget jobb att gå till på dagarna. Det känns ännu märkligare att snart börjar skolan.  Äntligen har jag tagit steget och satsar på det jag verkligen vill! För tillfället känner jag mig mest stressad, men samtidigt så otroligt peppad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nja jag vill tillbaka till Karlstad men min sambo är inte så sugen på den idéen, däremot så vill han flytta till Pite så jag kommer inte bo i denna håla för alltid :)



Haha jag förstår om du inte trivdes där men din kille skulle ju kunna bo med dig i Lule :)

Hoppas det löser sig till det bästa iaf :)

Vad söt din katt är förresten, hur gammal är hon?

2009-07-15 @ 00:15:09
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0