Öronläkare?

Jag kallsvettas som bara den, det nästan rinner efter ryggen.. Usch.. Mår inte bra alls för tillfället.. Läkaren ringde idag, lite goda besked fick jag. Mina B12 värden har fördubblats sen i april. Jag fick en tid hos han för att undersöka halsen imorrn, om han anser att det inte ser bra ut får jag en remiss till öronläkaren?

För några minuter sedan ringde första personen på min lägenhet. På måndag kommer hon och tittar på den. Storstädning i helgen dvs.. Hur ska jag orka det? Skit samma, jag måste orka.


En suddig bild jag vet. Den är nästan lika ostabil som jag känner mig idag..
"Walking by myself I know, this lonely road's becoming my new home.."


Kommentarer
Postat av: Erika

Jo, jag har ju hört att den ska vara det! Ska strax ta och börja läsa den :) Får väl meddela sen vad jag tycker om den ;D

2009-07-30 @ 18:45:45
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0