Nollning

Vet verkligen inte vad jag ska skriva om idag.. Har jobbat, postat brev, pratat med Ninis och sett tv idag.. Inte speciellt intressant. Fick ett stort kuvert hemskickat idag med massa information angående Nollningen och lite annat smått och gott. Jag har länge gått och gruvat mig för Nollningen, bara massa pinsamheter, men från informationen verkar de mesta helt okej ändå. Har ringat in dom aktiviteterna som jag tror att jag ska försöka vara med på.

Tänkte se "Sex Education" som går på 3'an nu, senare är det Big Brother. Verkar dock bara vara ett avsnitt ikväll, men lika bra det så att jag orkar upp imorrn. Min trötthet blir bara mer och mer intensiv allteftersom dagarna går.. Ajja, lördag är jag ledig och då är Memil här. Min plan är att vi bara ska mysa och ta det lugnt, jag behöver ladda batterierna!

122


Ni vet ibland kan man ha en känsla i magen. Man har en misstanke i bakhuvudet som bara träder fram mer och mer.. Då blir man orolig. Jag har haft den känslan de senaste dagarna. Det är så mkt som inte stämmer? Bortförklaringar som inte känns trovärdiga. Hur hanterar man det, det är frågan..?

Kommentarer
Postat av: nina

2009-07-15 @ 23:41:55
Postat av: nina

oooops...



Inte ninis emma...! inte ok!

2009-07-15 @ 23:42:56
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det tycker jag med! :)

Jag vet inte när vi ska dit nästa gång för Danne jobbar varannan vecka och är ledig den här,

nästa ledigvecka vet jag inte om vi kan åka för ledigveckan efter det ska vi till Stockholm :)



Vi har två katter som är lite mer än 1 år,

dom är mina bebisar :)

Oliver kommer ju sluta vara bebis nån gång men aldrig dom haha

2009-07-16 @ 16:50:07
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0