Min lilla Bummsa

Har precis duschat, så himla skönt för jag höll fan på att frysa ihjäl! Mitt i juli - vart tog sommaren vägen? Ska snart gå och lägga mig och mysa med bummsan på soffan..

Nu har jag klarat av min tredje arbetsdag. Jätte härligt att få lite ordning på tillvaron. Ännu härligare att få något annat att tänka på än sina egna tankar. Mina tankar håller verkligen på att virra till det ordentligt för mig. Dom är alldeles för många och alldeles för splittrade. Så många om och men och kansken.. Det håller inte i längden.

Jag har även tagit mig i kragen och skaffat Facebook idag. Alla pratar ju om det hela tiden, så jag måste ju se vad allt kackel gäller, haha.



Min lilla Bummsa v
Jag verkligen älskar när Alice kommer och lägger sig i famnen.
Hon är så underbart gullig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen tagit dig i kragen! :) ska adda dig på facen! Fan vad söt Alice är !!

Jo jag blev nöjd med golvet förresten. Känns bra :)

2009-07-09 @ 10:48:29
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0