Jobb

Igår började jag om att jobba, det gick rätt bra. Mötte Sanna på Kvantum efter att jag hade slutat, snabb handlade och surrade om helgen som varit och helgen som kommer. Jag tror att jag har gjort mitt val!

Idag är jag på jobbet! Känns så himla skönt faktiskt, jag hoppas bara att förkylningen som jag känner är på väg INTE bryter ut. Jag orkar inte vara sjuk nå mer. Man ska fan vara frisk för att orka vara sjuk. Ska försöka bita ihop, mitt mål är att iallafall klara veckan ut. Det borde väl gå?

Nåja, nu börjar jag jobba om 5 minuter. Busy, busy, busy...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas ditt val är att vara med oss :)

2009-07-07 @ 10:21:32
URL: http://sannabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0