Emla

Jag har inte tänkt på det speciellt mkt alls i veckan. Inte som jag brukar. Jag brukar gruva mig direkt jag får veta att det är dags för blodprov.. Det är först nu ångesten kommer.. Åhh.. jag vill inte, men jag vet att jag måste. Jag hoppas att mina värden har blivit bättre.. Annars blir det ytterligare ett piller jag måste äta dagligen för att försöka tvinga min kropp att ta upp dessa förbannade ämnen som den annars stöter bort.. Mamma ska följa med, det känns bra. Vi ska fara tidigare å att jag hinner sätta på ett Emla-plåster. Även om det egentligen kanske inte hjälper, så hjälper det psykiskt för min del. I love it!

Annars då? Idag har jag jobbat. Har sökt ut kundbilder, skrivit ut brev och stoppat i kuvert. Totalt 217st idag, fler blir det imorrn. Tror jag bara har strax över 100 kvar?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja det verkar som om du ocksa har lite att göra :)

Vars jobbar du?



Åh tack,

Oliver är sötast i hela världen :)

Och det är INTE för att jag är hans mamma som jag säger det såklart haha

2009-07-17 @ 15:14:23
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0