Utmanad!

Jag blev utmanad av Ida, lika bra att sätta igång antar jag?!

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

√  Jag är tuggummiberoende, går lätt några påsar per vecka. Favoriten måste vara Extra White!

√  När jag var liten kallades jag för Virus av mina klasskompisar, för att jag var sjuk så ofta. Trenden håller i sig? ;P
 
√  Jag HATAR att göra fel! Dubbelkollar hellre saker 1 gång för mkt än en gång för lite, så länge det finns tid och möjlighet till det så klart - fast ibland gäller det att prioritera och ta sig tid.

√  När jag flyttade hemifrån hade jag aldrig kopplat in en video/dvd/box, visste inte ens vad en scartkabel var?!

√  Mina händer blir blå/lila fläckiga när jag fryser. Har flera gånger fått höra att om man har sånna fläckar betyder det att man är en tjuv, denna myt avslöjar jag dock här och nu!

√  Jag längtar efter att få gå i pension!

Dom jag utmanar är:
Ida
Sanna  - www.sannabackman.blogg.se
Nina - www.niiinaapiiinaa.blogg.se
Emma
Martina
SvenErik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0