Grattis Memil!!

Igår var jag ledig, det var välbehövt. Vaknade upp på morgonen och skulle säga "god morgon" till Alice, men rösten fanns inte dr, ungefär varannan bokstav var det enda man hörde.. Jippie tänkte jag, ska jag tappa rösten nu också? Jag som ÄNTLIGEN har blivit bättre sen sjukskrivningen.. Tydligen inte?

Steg iallafall upp, såg Top Model, duschade och gjorde mig klar i väntan på Nina! Vi for till stan, jag köpte en rosa scarf/halsduk, matchar skorna utmärkt, haha! Sen köpte jag en bolero också, likadan som jag har sen tidigare fast i mörk, mörk lila, kommer säkert bli skit snyggt tillsammans med lite svarta plagg! Vi träfade även Sanna på stan, käkade på Subland, skagen med räkor, äckligt gott alltså. Sen bar det av till systemet, var tvungen att fylla på inför helgen. Efter en snabbis på Kvantum fick jag skjuts hem och Nina for för att skjutsa hennes mami.

Jag konkade in alla mina påsar och snabbstädade, mest småplock om jag ska vara ärlig, diskade också, oj vilken skillnad det blev hemma! Ninis kom tillbaka kring halv 7 (?) och vi började göra oss klara, välja lite kläder osv. Hon hjälpte mig med vad fan jag kan ha på mig till helgen. Det är nämligen som så att min älskling, Memil, fyller år idag! Och imorrn tar jag bilen och far till Boden för att fira honom tillsammans med massa bekanta. Jag håller tummarna för en toppen kväll, för på lördag då smäller det! Hursomhelst, jag och Nina hade väl tänkte försöka fota lite bilder igår, vi hade värsta bra idén, vädret var dock inte på våran sida och sen fick vi idétorka så det blev inte nå bilder.. Eller, haha, jag lyckades ta några snygga bilder när hojjna skulle gurgla Lysterin för första gången i sitt liv. Måste ju få tacka dig gumms för en underbart trevlig dag, mkt skratt och mkt surr. Precis som förr! : )

Oj va mkt text det blev på en gång nu, ajja detaljer. Nu ska jag fortsätta jobba. Hoppas att detta blir en bra dag, har som sagt skit ont i halsen, speciellt när jag sväljer. Det liksom "fräter/bränner".. Ska jag behöva ta kontakt med läkaren igen eller..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen det hade ju vart supernajs! men jag ska gratta min syrra. Hon ska ha middag i yttersta med famlij & vänner för att hon har tagit examen..

men nästa gång det vankas boden så är jag på! hade avrt himla skoj faktiskt =)

2009-01-23 @ 21:25:07
Postat av: Ida

borde kanske säga att det var från mig förra meddelandet ;) kram

2009-01-23 @ 21:25:48
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: nina

Oooooops! menade strömnäs ;)

2009-01-24 @ 06:13:43
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Emma! DU är utmanad i min blogg! =)

2009-01-27 @ 00:18:44
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0