Stor och stark?

Har äntligen börjat få bort julen hemma, iförrgår och igår satte jag upp dom vanliga sakerna igen.. har fortfarande lite kvar.. Är så less på min förkylning (eller vad man nu ska kalla den?) som aldrig släpper.. Den tar all kraft som jag har alltså, är så trött och sliten efter minsta lilla. Ta igår tex, efter att ha hållit på att fixa till hemma ca 20-30 min var jag tvungen att lägga mig i soffan och vila, för min kropp ville verkligen inge mer? Kring middagstid kom Sanna förbi och vi for till hennes faster för att kika på ett köksbord och surra lite, kom väl hem efter 2-3 timmar och då var jag så där äckligt trött igen, somnade nästan sittandes i soffan.

Idag biter jag ihop, idag ska jag vara stark. Jag är tillbaka på jobbet! Det är riktigt tungt, känner hur mina ögon börjar bli trötta och min kropp skriker efter soffan, att få lägga sig under täcket, bara blunda och känna hur värmen sprider sig ända ut i fingertopparna. För just nu, är dom som istappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0