Njutning på hög nivå

Ännu en ny dag, höll inte på att ta mig upp imorse alltså! Var sjukligt trött när klockan ringde, trots att jag har sovit ovanligt lugnt inatt, utan att vakna 1 gång i timmen som jag ofta annars gör. Det är stress, drömmar och tankar som alla 3 är stora faktorer till detta. Kanske var det min lilla egen tid igår som gjorde att jag kunde sova bättre? Jag började med att fixa middag när jag kom hem efter jobbet, tog en 30 min lång dusch med både peeling och hårinpackning, såg lite tv och höll på att somna i soffan. Varmt och skönt under täcket med älskade Alice sovandes på magen, älskar när hon ligger och spinner så som hon gör. Det är njutning på hög nivå, i min värld iallafall! Sen tog jag mobilen och lyssnade på musik, rensade tankarna och gick sen och la mig, somnade till Scrubs..


Nina, fan va jag längtar tills imorrn, hoppas du är redo! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0