Bus Bus!!

Alice måste ju vara den sötaste katt jag vet! Jag hittade en påse med godissnören, ni vet som man åt när man var liten? Iallafall, Alice är helt galen i dom! Hon kan busa med ett sånt snöre huuuur länge som helst! Kunde inte låta bli att busa lite extra och passa på att ta några bilder på min älskade sötnos. Enjoy!


   

Är hon inte underbar så säg?
Första bilden lyckades hon fånga snöret, dock i munnen. Detaljer!
andra bilden älskar jag hennes tass,
hon försökte verkligen, men lyckades som inte stoppa snöret!
Va sägs om framtassarna på tredje bilden?
Hon blev lite trött, men fokuserade ändå blicken. Haha!

Lite roar små~



Kommentarer
Postat av: Ids

naaaaaaaw! alice kan ju charma vilken kotte som helst! så jävla söt! =) kram

2009-01-21 @ 15:19:22
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0