Bättre sent än aldrig?

Det är ett nytt år, har varit det ett tag nu men som rubriken säger: "Bättre sent än aldrig".  Nyår var jag sjuk, ovanligt..? 5 januari öppnade vårdcentralen igen, ringde dit, fick en tid för undersökning. Läkaren undersökte mig, jag fick ta ett blodprov (!) och dom sa att dom skulle höra av sig om det var något som inte stämmde. Tog min sjukskrivning och drog hem, ca 2 dagar senare (tror jag) ringer läkaren.. Oh no! Det är något som inte riktigt stämmer med mina vita blodkroppar, lite för lite av dom, vilket i sin tur leder till att immunförsvaret försämras (?). Känns inte så bra, men ändå bra att få veta vad som är "felet", för nu har jag ju en chans att göra något åt det. Köpt vitaminer och grejer som ska vara bra för immunförsvaret, hoppas det funkar för jag ska tillbaka om typ 1½ vecka för nytt blodprov och se om det är normalt eller samma, tänk om det är värre? Uh uh.. Håll tummarna för mig!

Egentligen har det inte hänt speciellt mycket, har varit så himla trött och hängig från förkylningen att jag inte orkat göra nå alls typ.. Men jag har däremot tagit ett jätte beslut. Det känns jätte bra och hur skönt som helst, som att jag äntligen börjar hitta tillbaka till migsjälv, till mina drömmar och framför allt mina mål. Detta kommer bli ett bra år!



Alice byggde en koja av mitt täcke när vi myste i soffan en dag, sötnos ; )



Kommentarer
Postat av: nina

Det kan du skriva upp! ;)

2009-01-15 @ 18:58:56
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0