-28 grader!

Som så många andra tänker jag nu klaga på vädret! Fy fan va kallt det är! Pratade med mamma i telefon igår, och berättade hur ont i näsan/bihålorna det gör när jag andas utomhus då det är så pass kallt. Mamma berättar då att igårmorse, hade det varit -28grader kallt hos dom! Det känns nästan omänskligt ju! Vad kan det vara här i stan då? Minst -25 skulle jag tro! Det är så pass kallt att jag konstant fryser. Det är knappt så att det hjälper med en varm dusch längre, man är ju typ lika kall efteråt! När jag väl får upp värmen nu så känns det som att hela kroppen är fylld av jätte hög feber! Vet inte om det är för att jag håller på att bli sjuk igen, eller för att kroppen bara är ovan att inte frysa? Fy fan, tacka vet jag sommar alltså!

Idag ska jag sluta i vettig tid, ska inte jobba över idag. Skönt. Slutar 15.45 då jag örjade 07.00 idag. Har sjukt ont i magen idag.. Roliga veckan börjar nu.. Jippie.. Vet inte hur jag ska göra med träningen, får se hur magen mår när jag kommer hem antar jag.

Emil verkar ska komma ikväll också, kring 19 tiden tror jag. Ska bli trevligt att träffa han, känns som en evighet sen men ändå inte. Om jag fick välja skulle vi bara lägga oss i sängen, under täcket (så klart!) och halvsova till en Disneyfilm. Haha, moget? ;P



Jag vill också ligga och mysa under ett varmt och mysigt täcke, 
speciellt en vecka som denna.. Hatar kylan, nu får det vara nog!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0