Ryggposition!

Helgen var rätt trevlig. Firade svärmor i Luleå i fredags, lördag blev lite allt-i-allo dag (bakis, städning, diskning osv), söndag blev riktigt mysig med älsklingen, mamma bjöd på middag och det var så trevligt! Det kommer bilder från fredagen på klubben, men jag tror att det får vänta tills helgen.. Har absolut ingen lust att sätta mig framför datorn när jag kommer hem på kvällen efter jobbet om jag ska vara helt ärlig.. Datorn får jag nog av här på jobbet :o

Igår fick jag lära mig ytterligare en arbetsuppgift, vilket ledde till 40 minuters övertid.
Inte illa pinkat!

Annars då? Hmm.. Min högra halsmandel har blivit ännu mer svullen, den har väl egentligen varit svullen hela tiden sen i höstas nån gång, men senaste dagarna har den växt så pass att jag har svårt att andas till och från. När jag gick och la mig igår hade jag så ont i körtlarna efter halsen att jag kunde inte ligga på sidan med halsen mot kudden.. var tvungen att inta ryggposition. Vet inte vad jag ska ta mig till? Vad kan det vara? Måste jag verkligen kontakta vårdcentralen igen? Åhh! Jag är så less på det här nu!!

Kommentarer
Postat av: nina

Hej gumms! Bra du kommenterar i bloggen så jag får lite updates =) Låter iaf hur bra som helst and I cant wait! Börjar bju folk nu får vi se om de slutar med bara oss två eller hur det blir! Haha.. Anyway.. kul att du haft en bra helg. Kurera dig ordentligt nu för här ska ingen vara sjuk minsann! Kramis ända från Umeeeeååååå

2009-02-25 @ 15:29:30
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0