Avlopp

Det var inte kul att stiga upp 05.40 då Emil fick ligga kvar och sova. Det var väldigt länge sen sängen såg så skön ut..

Vi hade jätte mysigt igår, han kom lite tidigare än planerat så vi gjorde middag. Vi tände ljus och käkade fullkornsmakaroner med köttbullar och gräddsås, mums! Efter maten somnade vi båda två i soffan, hihi. En timme senare vaknade ja. Det var hur skönt som helst. Inga problem att somna sen på kvällen heller. Som jag har saknat känslan av att ha någon som håller om en när man somnar.. Mys..

Btw så vi rensade avloppet i duschen, fy fan va det luktar och ser illa ut! I samband med det kom jag på varför jag aldrig gör det, utan låter Memil göra det istället.. Huvvaligen! Aldrig mer!


Kommentarer
Postat av: nina

Jag tänkte på baja majan idag emma! Stod och tittade på den och övervägde att köpa den.. men så kom jag på "vafan vare man skulle blanda med den?". Så tog jag upp telefon och skulle ringa dig men la ner den lika snabbt då jag kom på att du jobba! Blev annan godricka istället. Baja majan tar vi igen i Mars! ;) Puss och trevlig helg sötgumms!

2009-02-20 @ 14:54:07
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0