Usch, fy och blä!

Oj så skönt, nu är alla hjärtans dag över! Jag verkligen hatar alla hjärtans dag, det brukar vara min mest oturssamma dag på hela året. Alltid är det nå. I år var det rätt ok, blev fest med Carro och gänget. Trevligt värre. Trots att jag var bakis igår var jag på Korpen, 50 min på löpbandet. Eftersom att ingen annan är stolt får jag väl vara det själv. Är det en sak som jag har lärt mig i helgen så är det delvis att ensam är stark. Känns som att det är jag mot världen!

Idag börjar jag om på heltid på jobbet, ska göra mina "vanliga" sysslor igen. Hur ska detta gå..?

Det är så himla mkt jag skulle vilja säga.. så många frågor jag har, men jag orkar inte bry mig.
Känslokall.

Kanske uppdaterar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0