Träning!

Efter jobbet igår mötte jag upp Sanna och tjejerna på stan, köpte ett par skor som jag spanat på skit länge! Passade på då dom var på rea, har kostat 499kr (!) men nu endast 199kr! Vilket kap va?! :D

Sen drog jag och Sanna hem till henne, kul att se hur du bor gumms! Titti hämtade mig och vi for till Korpen, skulle ha gått på Yoga klassen, men den var inställd och utbytt mot Pilates! Sweet tänkte vi och gick för att värma upp på bandet. När vi sen gick till salen där Pilatesen skulle hållas, vad händer? Jo den har redan börjat?! Ajja, vi gick tillbaka till bandet och gjorde sen lite egna mag/rygg övningar på mattan. Jätte kul, haha..  

Idag efter jobbet blir det nog en sväng på stan och kanske en liten kaffedate? ; ) Idag ska jag och Titti testa på Balansboll på Korpen, hoppas det är så kul som det låter. Åhh, känns så bra att komma igång med träningen igen. Hoppas jag får hålla mig frisk och att halsen blir helt bra, annars blir det tillbaka till vårdcentralen och förmodligen till en röstlogoped (var det så det hette?). Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket kap! :) skönt att röra sig.. Ska med nästa gång :)



DU har blivit utmanad! Läs i ,in blogg för anvisningar! Kram

2009-02-13 @ 21:34:48
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0