Positivt / Negativt

Idag är en sån där dag när jag bara vill gräva ner mig under täcket i sängen och inte behöva stiga upp.. Vet inte varför jag känner mig så anti och nere just idag? Fick ju goda besked från läkaren via brev idag - Blodvärdet var normalt, de vita blodkropparna likaså. Skönt att höra, eller läsa snarare. Min fråga är nu, varför blir min hals inte bättre? Rösten brister fortfarande, febern kommer och går från dag till dag.. precis som tröttheten gör? Efter att ha pratat med vårdcentralen idag igen, skulle dom ta kontakt med läkaren och återkomma imorgon eftermiddag med ett svar på vad vi gör nu. Något som är jag orolig för är att jag ska behöva byta läkare än en gång, tror det blir min tredje läkare bara sen i sommras?

When it's good, then it's good, it's all good 'till it goes bad
'Till you try to find the you that you once had
I have heard myself cry, never again!

J
ag tror att jag kan ha kommit i "min lilla svacka" igen, vet inte hur jag ska ta mig härifrån..? Är så osäker på allt och alla. Vad ska det bli av mig egentligen? Kommer jag kanske att bli kvar i den här situationen för alltid? Jag hatar att inte veta. Nu får det vara nog! Åhh.. Suck it up?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss :)

2009-02-02 @ 20:44:27
Postat av: Sanna

Du kommer att ta dig ur de :)

2009-02-02 @ 21:57:41
URL: http://sannabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0