Löning

Det är fan inte sant.. Det blir bara värre och värre kring halskörtlarna.. När jag kom hem igår efter jobbet var jag tvungen att ta smärtstillande för att kunna sova.. Det gör så ont, speciellt på kvällen och precis när jag vaknar på morgonen, att jag vet allvarligt talat inte vad jag ska ta mig till? Det går t.o.m upp emot högra örat, samma smärta som innan en öroninflammation bryter ut.. Är det samma sak ikväll kommer jag kontakta vårdcentralen imorn direkt dom öppnar för att be om råd. Har dessutom märkt att när jag böjer mig framåt "spränger" det i bihålorna. Mindre bra. Spolning nästa eller?

Hmm.. är på jobbet nu iallafall, har lunch några minuter till. Idag fick man lön. Sweet! På lördag tror jag att det blir Storheden, jag håller tummarna och hoppas att det verkligen blir av den här gången..
 


Jag och Alice på Julafton
Hon ville inte vara med på bild, bad hair day maybe? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0