Distans..

Nu är helgen så gott som slut.. Älsklingen for strax efter lunch och här sitter jag nu, nyduschad i pyamas. Skönt.

Fredagen var nog den absolut bästa dagen på länge! Tjejerna hann tyvärr inte komma förbi, men Memil kom strax efter 20.00, då hade jag gjort iordning lägenheten med ljus överallt, gjort lite snacks (laxröra i formar) och slush. Vi satt i köket, pratade och drack slush i säkert 2 timmar! Har verkligen saknat att bara sitta och prata, bara "vara", umgås som normala människor i ett riktigt förhållande.


Tolvslaget på nyår - Jag älskar dig (L)


Det känns som att ingen förstår hur tungt det verkligen är med distans.. Det jag saknar mest är dom vardagliga sysslorna.. Någon att vakna upp med på morgonen, någon som håller om en innan man somnar. Att ha någon att komma till hem efter jobbet, någon att umgås med under middagen och allt det "vardagliga", sånt som många tar för givet.. Det är absolut inte samma sak att berätta om hur dagen har varit över telefon som det är öga mot öga.. Men vad gör man inte för den man älskar? Jag biter ihop, njuter av dom stunder vi väl har tillsammans och försöker göra det bästa av sitationen. Varje morgon jag vaknar upp är förhoppningsvis en dag mindre av distansen. Snart älskling, snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0