Bergochdalbana

Det blev en väldigt mycket känslor igår. Skönt att få prata ut.
Jag är ledsen att det blev som det blev, var aldrig meningen att vara respektlös mot dig.
Hoppas vi kan dra ett sträck över det nu och lämna det bakom oss.

När jag gick och la mig igår kom Alice och la sig bredvid mig, som hon brukar. Jag fick hennes ena tass i handen och den andra på min kind. Hennes tass for ner för kinden, då satte hon upp den igen för att bara några sekunder senare låta den falla efter min kind igen. Hon gjorde så några gånger. Kändes precis som att hon strök mig över kinden. Som om det var hennes sätt att säga "allt kommer att bli bra, jag finns här för dig".




Kommentarer
Postat av: Erika

Oj, så söt katt :)

2009-02-18 @ 08:48:30
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0