05.40..

.. då ringde mitt alarm imorse.. Världens bästa alarmsignal har jag också, Nomy - Cocaine. Jag tror inte jag har stigit upp så tidigt sen jag gick skola?! Började 07.00 idag, det gör jag imorrn och på fredag också. Igår jobbade jag från 08.00 - 18.15. 9timmar och 45minuter. Direkt efter jobbet for jag och Titti på Korpen. 20 min på löpbandet, rygg/mag övningar på mattan, fria hantlar och sen 10 min på crosstrainern. Idag är första gången som jag faktiskt har träningsvärk, mest i låren! Finally!

Idag blir det väl att jobba minst 1timme och 15 min övertid. Håller på att jobba in så att jag kan kompa på fredag för då bär det av till Luleå för att fira svärmor som fyller 50år. Blir mingel, middag och go dricka. Hoppas på en riktigt trevlig kväll! Sen har jag och Memil inte bestämt om det blir att stanna i Luleå för att gå på bio på lördag, eller om vi ska fara hem till lägenheten och ha lite kvalitetstid. Ödet får nog avgöra.

Annars då? Verkar som att jag kanske flyttar till en mindre lägenhet snart (till sommaren typ?), det är som både positivt och negativt. Ska kolla över lite olika alternativ. Eftersom att jag förhoppningsvis ska börja plugga nu till hösten så blir min lägenhet "lite dyr". Studenter har inte alltför bra ekonomi har jag hört rykten om, hehe? ;P


Btw, jag fick extremt goda nyheter här från jobbet igår! LÖNEFÖRHÖJNING!!
Kommer få igen mellanskillnaden retroaktivt (heter det så?) ända från November!! 
Rock on!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0