Vi är lite roliga

Oj, det var visst "länge" sen jag skrev. Har varit så mycket sista tiden, speciell med skolan: seminarie, paruppgifter, inlämningar osv. Dessutom är älsklingen fortfarande hemma. Jag tror att jag sakta men säkert börjar förstå att han faktiskt är hemma för att stanna några veckor. Det är en härlig känsla, en trygghet som jag inte kännt på detta sätt förut.

Jag har dragit på mig världens förkylning efter helgens bravader.. eller kanske är det för att jag har kunnat slappna av i helgen på ett sätt jag inte kunnat göra på länge just på grund av alla skolgrejer? Nåja, sjuk är jag iallafall! Jag tappade räkningen igår på nysningarna, men jag tror det blev uppemot 7-8 stycken på rad! Idag smakar det blod i munnen så fort jag nyser. Det skrapar så där obehagligt i halsen när jag pratar. Febern kommer och går, jag tackar gudarna för panodil. Somnar på soffan gör jag också till och från.. Ja herregud.. Tur att älsklingen är hemma och tar hand om mig. Jag måste ju säga att vi är lite roliga. Vi tar fram varsin bärbar, han sätter sig i soffan och jag lägger huvudet i hans knä. Han tar på sig hörlurar och sedan kollar vi på film på varsin dator bara för att vi inte kan komma överens om vad vi ska titta på. Haha, är inte detta kärlek så säg? :)

För tillfället är jag gräsänka i några timmar. Memil och hans polare drog till Luleå för att se 2012. Jag vill också se den egentligen, men kroppen säger BIG no no på det idag.. Blää.. jag hatar att vara sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0