Positiva tankar?

I vanliga fall brukar jag vid den här tiden på fredag skriva "snart kommer Memil hem!!" och vara överlycklig, sväva på moln som vissa kallar det. Så är inte fallet den här fredagen. Jag önskar att jag kunde snabbspola tiden EXAKT 1 vecka framåt för kommer han minsann hem!

Nu tar jag bara en snabb paus i städandet. Försöker få det lite "julmysigt" med nya stearin- och värmeljus plus en lampa i julstjärnan. Gjorde storkok till middag när jag kom hem från LTU idag, glutenfria makaroner med kassler, röd paprika, svamp och het currysås. Nu har jag matlådor i frysen för nästan en hel vecka!

Ska försöka komma på lite mer positiva tankar. Men först blir det att städa färdig med dånande musik ur högtalarna och sen en promenad i ett försök att rensa bort dessa negativa tankar jag har haft så gott om den här veckan! Nu ska jag dessutom börja jobba för att få bort de där extra kilona jag har lagt på mig sista månaderna!

Nåja, dags att börja om jag ska hinna hem och duscha och krypa ner i mjukiskläderna innan Idol!

                                     Promenad-look?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0