Mormor och Morfar

Steg upp 8.00, gjorde mig klar för en dag på LTU. En väldigt bra dag idag, bra föreläsningar och effektiv planering av grupparbetet! Har surrat i telefon så batteriet dog, jag tror att vi lyckades använda alla bokstäver i alfabetet!

H
ade planer på att fortsätta plugga på paruppgiften ikväll, men jag tror att jag unnar mig en kväll med lite film och mys med Alice för att återuppta pluggandet imorrn! Har lite ärenden som jag ska göra på stan också. Fullt ös medvetslös!

                         Mormor & Morfar
Mormor och Morfars hus, husvisning på torsdag.. Känns jätte konstigt att någon annan familj ska bo där! Mer eller mindre har detta varit som ett andra hem för mig i yngre dagar.. Det är många tankar som snurrar i huvudet. Jag tänker på saker som varit, händelser som vi gått igenom tillsammans, lukter jag minns och mycket mer. Jag kommer aldrig glömma hur mormor luktade av cigg och Fisherman Friends


Kommentarer
Postat av: malin

Uh det är trist när man säljer hus. Mamma och pappa pratar ibland om när dom ska sälja vårat. Och jag dör varje gång:S Har bott där sen jag var 2, känns jobbigt att någon annan ska bo i vårat hus.



Förstår hur du känner med dina morföräldrar.

2009-12-08 @ 21:50:33
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

Det händer verkligen mycket just nu, men du ska se att även om det känns tungt så kommer du klara det galant och att allt blir till det bättre.



Ibland måste man stänga ett fönster för att kunna öppna ett annat :)



Se ni ska ju också flytta snart, en ny start på livet och vända något till nå bättre.



Ja du hajjar. Allt blir bra :D

2009-12-09 @ 11:10:01
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0