Memil kommer hem!!

Egentligen har jag inte tid att sitta här! Men tänkte ändå slänga in ett inlägg.

Än så länge har jag hunnit diska, sammanfatta lite fakta till grupparbetet, Elina har fixat mitt hår och nu har jag ganska precis kommit ut ur duschen. Ska strax välja ut lite kläder, fixa lite smink, torka och fixa håret, snabbstäda och fixa julmys som förra fredagen. Idol-Final 20.00, äntligen är fredagen här! Huvudpunkten på dagens lista är ändå att Memil kommer hem!! Oj oj oj va jag längtar. Om några få timmar kliver han in genom dörren.. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Glädjetårar kanske? Ajja, i-landsproblem. Han är saknad iallafall!!

Nej nu måste jag skynda mig, har mycket var att göra!



Kommentarer
Postat av: malin

Haha jag är ett fetto^^

Hörde Herr Selberg var lite trötter idag ;)

Det gick tydligen vilt till för de flesta igår, Johan sa att en av killarna hade en väckarklocka som pep i två timmar och dom gick till slut och försökte väcka honom, men han var helt borta. Så dom stängde av för att slippa störas och lät han vara.. haha. då har man druckit väääldigt mkt.



Snart kommer dom, tyvärr är planet försenat, med 40 min typ:(



Gör du dig så snygg för emil eller är det fest?

2009-12-11 @ 16:39:33
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

Okej :)

Ja vi ses väl imorgon vi.

Ska snrt bege mig hemåt, är ute i byn med syrran.

2009-12-11 @ 19:25:34
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0