Hemmagjord pyttipanna

Ny dag och nya tag. Igår pluggade jag och skrev "manus" inför seminariet av vårt grupparbete. En sak att checka av från min "to do list". Idag ska jag sitta och läsa och skriva stödord till redovisningen imorgon.. Huvvaligen.. Lottodragning om vilken fråga man får, tycker det är lite knepigt för då kan man inte förbereda sig på samma sätt som när man vet exakt vad man ska prata om.. Nåja, det är 8 frågor man kan få, så det borde inte vara omöjligt!?

Älskligen har farit till en polare för att plugga så jag och Alice är ensamma hemma. Jag passade på att ringa och prata med mamma, alltid lika skönt och trevligt.

Den hemmagjorda pyttipannan som jag gjorde igår var gudomligt god, om jag får säga det själv! Råstekt potatis med korv, köttbullar, lök och röd paprika. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0