Gnäll

Detta måste vara den tråkigaste och längsta veckan på riktigt länge! Jag längtar så otroligt mycket till vi får flytta in i nya lägenheten att jag bara gräver ner mig mer och mer på att det är "så länge kvar" och att jag är fast i den här skit-staden! Om jag måste bo här mycket länge till kommer det nog sluta med att jag har så många dåliga minnen att jag aldrig mer kommer vilja bo i Boden!? Åhh!! Kanske är det frånvaron och utebliven telefontid med Memil PLUS stressen från alla skolarbeten som gör att jag känner så här? Nu har jag gnällt nog (för tillfället iallafall) så nu ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite. Borde dock boka tvättstuga och göra en snabbhandling.. Blää..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara fråga två saker, känns det inte liiite bättre om du tänker positivare och ser att flytten är nära? :D det är verkligen inte länge kvar :D och varför är boden så hemskt?



Bara undrar, hihi.. Hoppas det går bra i skolan och att du fått något gjort i veckan. Starkt av dig att plugga så mkt som du gör, du är duktig. Önskar jag finner den motivationen sen när jag måste ta tag i mitt liv :D kram

2009-12-03 @ 18:09:23
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Em

Det känns mkt positivare när jag tänker på att flytten är nära, samtidigt som den känns så himla långt bort.. Jag tror att det kan vara för att jag inte hunnit träffa (eller prata) mkt med Memil sista tiden.. Det är väl också en stor anledning till att jag inte trivs i Boden.

Det känns otroligt ensamt, "alla mina polare" bor i Piteå eller ännu mer söderut.. och man hör saker som de gör, saker som jag missar bara för att jag är "här".. Jag har ju bott själv i Boden, men valde att flytta härifrån för att jag inte riktigt trivdes. En stor anledning till att jag inte trivdes var lägenheten jag bodde i, så det är väl nå liknande nu.. Svårt att förklara :s Det är väl "allt och inget" som jag inte gillar med Boden? :o

2009-12-03 @ 19:49:51
Postat av: Anonym

Haha men staden i sig har ju inget som helst att göra med att dina kompisar bor på annan ort. ;)

2009-12-04 @ 09:15:32
Postat av: Em

Joho xP

2009-12-04 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0