.. fråga 7 och blackout

Seminarie redovisningen idag gick bra tror jag! Jag drog lott och fick fråga 7. Efter att jag berättat min del, lyssnat på alla andra, diskuterat, analyserat och kommenterat drog jag och Sofia till henne för att göra en sista finjustering i hopp om att få ett högre betyg. Jag tror att jag fick en liten blackout efter att ha redovisat min del då jag inte alls minns vad jag har sagt! Tur att Sofia var med så hon kunde meddela att jag skött mig bra!

Ska lägga mig på soffan och mysa med en bok tills Glee börjar. Jag har precis tagit en lång, varm och välförtjänt dusch! Nu rinner vattnet från håret, borde gå och kamma benan innan det är för sent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0