Ens eget välmående

Det har varit några tunga dagar nu, trodde mitt hjärta skulle gå i tusen bitar när jag fick samtalet i lördags.. Har försökt fylla upp tiden med massa plugg, matlagning, promenader och mys med Alice. Sakta men säkert känns det lättare.. Det har inte varit lätt att gå igenom detta ensam så därför vill jag tacka mina vänner och Alice, en stor stjärna i himlen till Mamma, Sofia och Elina. Ni är guld värda!

En sak som jag börjar inse mer och mer är att majoriteten av befolkningen tänker bara på sig själva och på deras bästa. Det verkar som att trots alla tråkigheter som händer runtomkring, alla som säger att man kan lita på dom, att dom ska finnas där osv osv.. är en av de bästa sakerna man kan göra att se efter ens eget välmående, det gör ju omgivningen. Åhh.. allt kommer fram mer och mer och saker och ting blir tydligare och tydligare! Skönt att få det sagt då det har gnagt mig i flera dagar!

Jag har pluggat hela dagen i stort sett, har läst ut boken "Elevhälsa - i teori och praktik". När boken var utläst belönade jag mig själv med en promenad och sedan en härlig dusch. Fick ett tråkigt sms av en vän, grät ikapp i telefon och nu sitter jag här. Ska snart sätta mig och plugga lite till, besvara lite frågor osv.


Kommentarer
Postat av: malin

Huvva da, annu mera trakigheter.. Du ar en stark tjej em! Vi synas i helgen. Nu ska de banne i mig bli av. sov gott kram



btw ar din blogg konstig, kan inte skriva svenska pa min

2009-12-07 @ 23:04:40
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

Nej finns det en sån? Hur lyckas man med det? :o

Det var bara på bloggen :S



Hoppas du får en bra dag idag :D

2009-12-08 @ 10:07:59
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

haha, chips fingrarna far ju överallt ;P

Sitter på mammas bärbara, får skylla på det.



Ja snart kommer dom hem, åh äntligen!

2009-12-08 @ 19:33:32
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0