En märklig sak?

Sista natten själv nu, känns helt underbart måste jag erkänna..

Måste berätta en märklig sak som hände igårkväll. Jag har valt ut ett speciellt ljus som jag tänder varje kväll till minne av mormor. Detta ljus slockande och jag såg hur det började ryka, ni vet sådär som ljus gör när de "tar slut". Tänkte inte så mycket mer på det utan istället gick jag på toa, när jag kom tillbaka så brann ljuset igen? Undra om detta kan ha och göra med den konversation som jag och mamma hade bara några timmar tidigare..? Jag vill tro att det är så, och jag hoppas att det är det, men man kan ju aldrig veta säkert.. 

Idag skulle jag egentligen på föreläsningen som jag skrev om igår, men väl på plats blev det en ändring i planerna! Istället hamnade jag hemma hos Sofia och hennes gubbe och satt där och gjorde klart paruppgiften om elevhälsa. 10 kilo lättare! Nu kan jag fokusera hela min morgondag på grupparbetet.. Innan MIN gubbe kommer hem dvs ♥

                                    Plugg, plugg, plugg
                                            Vad gör ni när saker känns jobbigt? 
                    Själv gräver jag ner mig i allt annat (studier tex) för att slippa tänka så mkt!


Kommentarer
Postat av: malin

Duktiga du! :)

Nu är jag hemma, finally!



Första natten själv för min del.. fördel att vara i byn. Skönt att dom kommer hem imorgon :) Yey!



Pratade nyss med min Jowan, och jag blev alldeles till mig när han sa att jag skulle gå och lägga mig tidigt, för då skulle han komma hem fortare :)



Nä saker känns jobbigt, så surar jag och gnäller tills jag tröttnat, sen grubblar jag tills det känns bra och fördriver tiden med att vara kreativ, städa och pyssla med sånt som "måste göras".

Det brukar funka tycker jag.



kramen

2009-12-10 @ 22:45:16
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

haha jag fick också det :) blev panik snack om julklappar och han hade inget att göra innan visitationen.. Johan hade bara käkat sen drog han därifrån. Han hade ingen lust med partajj tydligen så han har fixat inför hemresan, tränat, bastat och sett på tv.



Det är många som kommer vara bakis imorgon sa han iaf ;) Kanske memil din. Han hör ju säkert av sig iaf. hoppas han hör när du ringer :)



Man vill som prata med dom innan man ska sova, spec när dom festar :P

2009-12-10 @ 23:31:39
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

Se där va bra att han ringde då :)

Var det många som var där?

Jag antar att Johan sov, vore olikt honom att hoppa in i festen igen:P



Trist att det ska suga för dom. men men ... tror alla där nere är mer eller mindre less nu

2009-12-11 @ 09:13:13
URL: http://gabsonblogg.se
Postat av: malin

Haha det var så illa alltså.. hua. Blir lätt så när man är i en stad där man inte känner en själ.



Nåja han tog sig hem iaf, det är huvudsaken :)

Jaaaa IKVÄLL, oj så jag längtar <3



Haha visst är det stor skillnad? och då har jag ändå en tjocktröjja på mig ^^

2009-12-11 @ 10:19:47
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0