Byn

Jag var seg som en burk med sirap idag alltså.. Vi låg och kollade på "Jägaren" rätt sent igår, jag hade nämligen aldrig sett den och den ska tydligen vara en klassiker. Klockan ringde 10.30. Jag stängde av. Somnade om. Någon ringde kring 11-tiden. Jag satte på ljudlöst. Somnade om. Därefter vaknade Memil och då hade jag inte heller nå val, vi låg och slö tittade på film innan vi klev upp. Tog en snabbdusch och käkade tacoas från gårdagen. Hjälpte därefter fröken S med ett par extra ögon.

Sen drog jag och Memil till byn. Vi har varit och hälsat på massa folk, trevligt. Nu är jag frusen som en isbit och ska krypa ner under täcket här i soffan och se lite "Arga Snickaren" med en skål varma, nypoppade popcorn. Mmm~

Imorrn blir det lite städning och ännu mer hemmagjord pyttipanna. På kvällen blir det bio och sedan förbi Elina för några kalla, utgång eller inte får morgondagen bestämma!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag tror Emil har glömt en tröjja här, en svart med dragkedja. Kan det vara så att han saknar en sån?

2009-12-22 @ 13:28:56
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0