Årets första julklapp

Klockan ringde 9.00 idag, skönt med lite sovmorgon. Steg upp och gjorde ingenting i ungefär 40 minuter, sen satte jag igång med pluggandet! Efter några timmar var jag rätt less så jag ringde Malin och fick en beskrivning på hur man kom till henne, jag lyckades ta mig dit efter några om och men, plocka upp henne och köra in till stan igen. Vi for och gjorde lite ärenden. Jag fick äntligen tag i en häftapparat med häftklammrar som funkar, en vit skärbräda med svarta blommor och fjärilar(!) på, årets första julklapp blev inhandlad, lite alkohol och panten blev bortgjord! När jag kom hem var jag väldigt effektiv! Satte slush på frysning, fick mat i magen och fortsatte plugga. För drygt 1 timme sen unnade jag mig att avsluta dagens studier och lite avslappning innan sängen.

LTU imorrn. Vi har en föreläsning om genus i elevhälsa, kan nog vara rätt intressant. Därefter blir det att jobba med paruppgiften med Sofia. Får väl se vad som sker när man kommer hem, men en promenad ska jag tamefan hinna med! Och kanske lite städning, skulle behövas inför helgens bravader.

                                    Mys med ljus 
                                Levande ljus är en avslappningshöjande faktor för min del.
                                  Har tänt ljus varje kväll sen i lördags, till mormor's ära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0