Älsklingen

Det har varit några underbara dagar sen älsklingen kom hem, några timmar försenad, men han kom hem iallafall! Fredagen gjorde vi inte alls mycket eftersom att han kom hem så sent.. och igår var det lördag och fest. Fick träffa massa folk från Memils utbildning. Jätte trevligt att få ett ansikte på namnen han pratar om under veckorna! Väldigt trevliga människor måste jag erkänna.

Förfesten hos oss tyckte jag var rätt rolig. Sen drog vi ut på Bränna, men tillslut var det bara jag och Emil kvar vid vårat bord och då valde vi att gå hem. Jag hade en extremt rolig konversation med Emil när han hade somnat. Haha! Snacka om att han inte visste vad han pratade om när han mumlade osammanhängande i sömnen. Sötnöt.

Nej, nu ska vi se film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0