Väntan..

Läkaren ringde mig tidigare i veckan för att lämna besked på provsvaren, han frågar hur jag mår och jag nämner att halsen har börjat bli dålig igen. Han ber mig komma in på fredag 14.15 så att han kan få undersöka halsen. Sagt och gjort. Jag får med mig mamma till vårdcentralen, vi väntar och jag blir undersökt. Vi väntar lite till, dom tar ett halsprov. Vi väntar ytterligare och vips, så får jag veta att jag har streptokocker! Vi får vänta ännu mer innan läkaren kommer, han har då med sig ett sjukintyg, 100%.. Vi får fara till apoteket för att hämta ut penicillin. Nu ligger jag hemma igen..

Varför kan inte någon annan få bara sjuk?
Jag tycker personligen att jag har varit sjuk för flera år framåt bara sen 2009 började!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0