1 dag kvar

Tiden går så himla fort nuförtiden.. Imorgon är det fredag, min sista dag på jobbet. Sen är jag ledig i 4 dagar och därefter börjar Nollningen! Det är en spännande nervositet som hänger ovanför mig som ett moln.

I veckan har jag hunnit vara på vårdcentralen 2 gånger.. Först igår för undersökning, stick i fingret och en halsodling.. Idag fick jag fara dit och ta blodprov. Nu har dom hittat på nya saker som eventuellt kan vara fel på mig.. Att det ALDRIG tar slut.. Hursomhaver, jag är inne på min andra pencillinkur nu.. Förra kuren tog slut i söndags, i onsdags började jag på andra.. Mår fan skit dåligt från allt jävla pencillin.. Min kropp tycker inte heller om det, den ger mig alla biverkningar i hela världen..

Sammanfattning av veckan: Jag och tjejerna har varit ute och käkat bollar, Alice fastnade i en galge, jag har börjat flyttpacka, telefonterroriserat min mamma, hämtat ut mina nya glasögon.. Det var nog det mesta?

Tänkte visa er lite bilder från i helgen, hade nån konstig inställning på kameran så dom flesta bilderna blev tyvärr rätt suddiga, men skit samma. Jag lägger upp några iallafall! Första raden är från kubben på fredagen medans andra raden är från 70års kalaset på lördagen. Söndag var det 7års kalas men då tog Emma inga bilder.. Lite bakis kanske? xP


Elina
  Jag  Killarna mot Tjejerna, 1-1  Bling-bling cykeln ;P

Elina och Tindra  Älskling och Johan  Memil och Jag  Emil och Bamse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0